Fotoboek “Behind the Great Wall” van Willem Wernsen

Prijs*: voor een gesigneerd exemplaar € 57,50 incl. verzendkosten voor Nederland + het boek E-book ‘On Street Photography’ uitgave van Craft&Vision, waarde 15 USD + een gesigneerde foto uit mijn portfolio naar eigen keuze, formaat A4 geprint op bariet papier.

*Deze combinatie van boek en E-book is alleen via de Stichting Willem Wernsen fotografie te koop.

Wang Ruiqing, a Chinese painter, commented on Willem’s photos: “He saw China from the perspective of a Westerner, and took photos of China with his heart.” When many Western photographers shot the “others” in China, Willem shot “me” and “us” there. Bron: Cheng Dadi(China) English

China in zwart-wit.

‘Behind the Great Wall’, een fotografisch verslag over de Chinareis van fotograaf Willem Wernsen in 1999.
Hardcover met stofomslag, genaaid gebonden
Formaat 30 x 28 cm.
Talen: Nederlands en Engels, deels Chinees.
192 pagina’s. waarvan 175 grote zwart/wit foto’s in duotone.
Verhalen: Willem Wernsen.
Bij aankoop van een boek, gratis een gesigneerde print, formaat A4.

De fotograaf Willem Wernsen (1954) onder meer bekend van ‘Fotofestival Naarden 2013’ is uitgenodigd door ‘The Photographic Society of Confucius Hometown’ in China om in november 2014 ter gelegenheid van de fotobiënnale in Jinan, provincie Shandong, een maand lang een aantal van zijn foto’s te exposeren. Ter gelegenheid van deze expositie heeft de Stichting Willem Wernsen Fotografie, besloten een groot aantal foto’s uit dit fotografisch reisverslag als boek uit te geven, onder de titel ‘Behind the Great Wall’.
Werk uit het omvangrijke fotoarchief van Willem Wernsen is inmiddels opgenomen in de vaste collectie van het ‘Shandong Art museum in Jinan’

Eerdere fotoboeken van Willem Wernsen uitgegeven door Janszmedia BV, Zeist: ‘Beautiful People’ (2003) en ‘Timeless’ (2011). Beide boeken zijn uitverkocht, maar zijn nog wel online te bekijken.
Voor ‘Timeless’, klik hier.
Voor ‘Beautiful people’, klik hier.

‘Behind the Great Wall’

Uitgever: Stichting Willem Wernsen Fotografie
Uitgave: oktober 2014
ISBN/EAN: 978-90-822471-0-7
Prijs: € 57,50 incl. verzendkosten voor Nederland.

Special Edition

Er verschijnt tevens een Special Edition in een gelimiteerde oplage van 15 stuks. De prijs hiervan bedraagt
€ 995,00 (incl. verzendkosten).
Deze speciale editie bestaat uit een handgemaakte doos met daarin het boek met een Special Edition stofomslag en 5 fotoprints naar keuze uit ‘Behind the Great Wall’.
De foto‘s worden geprint op hoogstaand kwalitatief Fine Art Bariet fotopapier van Hahnemuehle.
Formaat van de  foto’s  30 x 30 cm.
Alle foto’s en ook het boek zijn gesigneerd.
De box wordt geleverd met een certificaat van echtheid.

‘Behind the Great Wall’ of de Special Edition bestellen

Nu te bestellen via de website of via Stichting Willem Wernsen Fotografie, KVK Amersfoort 60291729.

E-mail de stichting

Op verzoek kan een DVD met meer info over het boek en een aantal foto’s voor publicatiedoeleinden worden toegezonden.

Contactgegevens Willem Wernsen

T: 033 472 00 54
M: 06 456 422 43

Behind the Great Wall bestellen. (Uitvoering met zwarte stofomslag)
Maak € 57,50 (Nederland, incl. verzendkosten) over op het bankrekeningnummer van de stichting en vermeld duidelijk uw naam, adres en postcode en plaats.
Ophalen bij mij thuis in Amersfoort kan ook, maak dan €50,00 over. De koffie staat klaar.
Voor alle zekerheid bevestigt u uw betaling middels een e-mail aan de stichting waarin u ook duidelijk uw naam, adres en postcode nummer aangeeft.

Willem Wernsen

Stichting Willem Wernsen Fotografie